Pirkimo - Pardavimo
sutartis Lpromo.Lt
1. Bendrosios nuostatos
1.1 Šios pirkimo taisyklės galioja perkant prekes ar paslaugas (toliau
Prekės) šioje elektroninėje parduotuvėje https://Lpromo.lt.
1.2. Informacija apie Pardavėją:
Pardavėjo rekvizitai: tradeMAX, UAB /Lpromo.Lt/. Įmonės kodas
301487980. PVM kodas LT100004720014. Birželio 23-iosios g. 5, 03206
Vilnius, Lietuva. Tel. +370 5 2629793, 370 650 71 740. info@Lpromo.Lt
www.Lpromo.Lt . Sąskaitos numeris: LT33 3500 0100 0106 1686. Bankas:
EVP International, UAB. Banko kodas: 35000. SWIFT: EVIULT21XXX
1.3 Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp
Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo. Prieš vykdant bet kokių
Prekių užsakymą elektroninėje parduotuvėje, prašome atidžiai
perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote.
Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą Pirkėjas
privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika, o
atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra
negalimas. Patvirtinus užsakymą, laikoma, jog klientas yra susipažinęs
su taisyklėmis ir su jomis sutinka.
1.4 Taip pat informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos.
Naujausia taisyklių versija matoma kiekvieną kartą tvirtinant užsakymą.
Todėl kiekvieną kartą raginame patvirtinti susipažinimą su
galiojančiomis taisyklėmis.
2. Prekės.
2.1 Elektroninėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra
iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas dėjo visas
pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau,
Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai
atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai
skirtis nuo jų atvaizdų.
2.2 Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas
atvaizduose, esančiuose elektroninėje parduotuvėje.
2.3 Nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip, visos Prekės, pateikiamos
elektroninėje parduotuvėje, yra prieinamos. Tuo atveju, jeigu užsakytos
Prekės nebelieka ar jos tiekimo terminas padidėja, Pirkėjas yra
nedelsiant apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis
priemonėmis ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas arba
suderinamas kitas abipusiai tinkamas sprendimas.
3. Asmens duomenų tvarkymas
Pirkėjo pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefonas,
el. pašto adresas, įmonės pavadinimas ir kiti duomenys) formuojant
užsakymą ir/ar registruojantis tinklalapyje saugomi ir tvarkomi
vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos
įstatymu. Pardavėjas užtikrina, kad tinklalapyje esančiose užsakymų bei
registracijos formose prašoma pateikti asmeninė informacija (vardas,
telefono numeris, el. pašto adresas ir kt.) yra naudojama tik: a)
vykdant Pirkėjo užsakymus; b) yra skirta susisiekti su Pirkėju, jei
kiltų kokių nors klausimų, susijusių su užsakymo vykdymu; c) išrašant
finansinius dokumentus (sąskaitas); d) tiesioginės rinkodaros tikslais.
Pardavėjas pasilieka teisę perduoti informaciją trečiosioms šalims tik
Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka.
4. Pirkimo pardavimo sutarties sudarymas
4.1. Kiekvienos parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai
nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme Pardavėjo
tinklalapyje. Papildoma ar trūkstama informacija apie prekę, esami
sertifikatai, medžiagiškumas, spalvingumas, matmenys, testavimų
duomenys ar informacija dėl spaudos bei logotipavimo technologijų
pasirinkimo pateikiami gavus paklausimą info@lpromo.lt. Užsakymas
laikomas pateiktu nuo to momento, kai pirkėjas
patvirtina užsakymą pasirinkęs prekes ir susipažinęs su Taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Tvirtinu užsakymą.
4.2 Pirkėjui pateikus užsakymą, jam išsiunčiamas elektroninis laiškas,
patvirtinantis užsakymo gavimą.
4.3 Paruošus užsakymą, Pardavėjas patvirtina užsakymą, išsiųsdamas
Pirkėjui elektroninį laišką, patvirtinantį, kad Prekės išsiųstos
Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo to,
kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).
4.4. Kiekvienas Pirkėjo pateiktas užsakymas yra registruojama ir
saugoma elektroninės parduotuvės duomenų bazėje.
4.5. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu
elektroninio pašto adresu bus siunčiama užsakymo elektroninė forma su
pirkimo duomenimis.
4.6 Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekę,
pavyzdžiui, dėl to, kad Prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad Prekė nebėra
parduodama arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje
pateikiama kaina, Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar
kitomis priemonėmis ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu
Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas, grąžins sumokėtas
sumas per 5 kalendorines dienas.
4.7. Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje
pateikiamas itin platus Prekių asortimentas, nepaisant visų protingų
Pardavėjo pastangų, lieka galimybė, kad dalis Prekių gali būti
pateikiamos klaidingomis kainomis. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas
nustato, kad pateikta Prekių kaina yra klaidinga, Pardavėjas apie tai
raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už
teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol
negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjo nepavyksta
pasiekti jo nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas
ir Pirkėjas yra apie tai informuojamas raštu. Pažymėtina, kad jeigu
kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Pirkėjas pagrįstai galėjo
atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, Pardavėjui nekyla pareigos
parduoti Pirkėjui Prekes neteisinga (mažesne) kaina.
5. Pirkėjo įsipareigojimai
5.1. Pirkėjas privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu
bus pasikeitę Jūsų asmens ar juridinio asmens duomenys ir pardavėjas
apie tai nebus informuotas, Pirkėjas prisiima visą dėl to kylančią
nuostolių riziką
5.2. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių
nustatyta tvarka.
6. Pardavėjo įsipareigojimai
6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir tinklalapyje
nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis tinklalapio
teikiamomis paslaugomis.
6.2. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui
užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma
savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką
ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti
Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas, jeigu buvo atliktas
išankstinis apmokėjimas.
7. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
7.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai
Pirkėjas, gavęs avansinio mokėjimo sąskaitą, naudodamsis elektronine
bankininkyste arba nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į
Pardavėjo banko sąskaitą.
7.2. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą už prekes ir
gavus Pirkėjo vizualizacijos patvirtinimus jei prekė gaminama su
markiravimu.
7.3. Prekės nėra rezervuojamos, todėl apmokėjimo bei vizualizacijos
patvirtinimų vėlavimas gali įtakti esamų prekių likučius bei tiekimo
terminus.
8. Prekių pristatymas
8.1. Pirkėjui užsakytas prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas
atstovas, arba sutariamas kitas pristatymo metodas.
8.2. Prekių pristatymo ir administravimo kaina Lietuvoje (išskyrus
Kuršių Neriją) yra 40 Eur su PVM. Pardavėjas suteikia papildomą
nuolaidą pristatymui ir administravimui Pirkėjui: 36,01 Eur nuolaida
kai užsakymas virš 30 Eur; 34,01 Eur nuolaidą kai užsakymas iki 30
Eur. Stambūs
ir paletiniai kroviniai pristatomi iki pirmų pastato durų. Jei
reikalinga užnešimo paslauga - ją būtina papildomai užsakyti prieš
užsakymo patvirtinimą.
8.3. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių
aprašymuose nurodytais terminais arba papildomu pranešimu siunčiant
gavus Pirkėjo užsakymą. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi
tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas
informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,
jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų,
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių
pateikimo sąlygas.
8.4. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos
arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo
priklausančių aplinkybių.
8.5. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju
arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei
pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą ar kurjerio pateiktus
dokumentus. Pirkėjui pasirašius šiuos dokumentus, laikoma, kad siunta
yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo
pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių)
komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės
prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė
pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės)
yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos,
Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente
bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos
siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui
neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės
prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo
pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos
neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių
apžiūros metu.
9. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
9.1. Kiekvienos Pardavėjo parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos
prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme tinklapyje ir/ar
individualiai pateiktame pasiūlyme. Pateiktos gaminių nuotraukas yra
iliustracinio pobūdžio. Norint įsivertinti gaminių kokybę, spalvingumą,
savybes - rekomenduojame užsakyti pavyzdžius nuo 1 vieneto.
9.2. Pardavėjas tam tikrai prekių rūšiai suteikia tam tikrą laiko tarpą
galiojančią prekių kokybės garantiją, kurios terminas ir
kitos sąlygos nurodoma prekių aprašymuose. Tuo atveju, kai Pardavėjas
tam tikroms prekėms kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija,
numatyta atitinkamų Lietuvos Respublikos teisės aktų.
9.3. Vertinant, prekių pagamintų pagal individualų užsakymą, kokybę
šalys susitarė atsižvelgti į tai, kad net naudojant šiuolaikišką
gaminių dekoravimui naudojamas technologijas bei skirtingų gamintojų
medžiagas ir kt. neįmanoma atspausdinti ir pagaminti visiškai
identiškų, 100 procentų tikslumu pavyzdį ar maketą
atitinkančių gaminių. Dėl to Pardavėjo pagamintuose gaminiuose leistini
nedideli nukrypimai. Jei maketus ruošia pats pirkėjas - jis pilnai
atsako už tinkamą maketų paruošimą atitinkamai spaudos technologijai.
Papildoma informacija apie naudojamas
technologijas, saugojimo sąlygas ar kita papildoma informacija nurodoma
prekių aprašyme ir technologijų aprašymuose adresu
https://lpromo.lt/technologijos . Jei gaminiuose aptinkami nedideli
nukrypimai nuo
patvirtinto pavyzdžio ar maketo, bet jie yra normos ribose,
tokie gaminiai laikomi kokybiškais, išskyrus jei abi šalys pripažįsta,
kad gaminiai nėra
kokybiški ir netinka naudoti pagal paskirtį. Nustačiusios nekokybiškus
gaminius Šalys sieks trūkumus šalinti bendradarbiaudamos tarpusavyje ir
ekonomiškiausiais būdais, t.y. Pardavėjo nurodytais
trumpiausiais įmanomais terminais pagaminant kokybiškus gaminius ir
pakeičiant jais nekokybiškus. Jei Pardavėjo nuomone tai nėra įmanoma,
tuomet šalys gali susitarti dėl kainos sumažinimo, bet ne daugiau 20 %
visos sutarties kainos.
9.4. Jei Pirkėjas sunaudojo dalį pagamintos produkcijos ir pareiškė
pretenziją dėl produkcijos kokybės, yra laikoma, kad visa patiekta
produkcija buvo kokybiška ir tinkama naudoti.
9.5. Pardavėjas suteikia galimybę Pirkėjui užsakyti prekes minimaliais
kiekiais, siekiant įsitikinti prekių kokybe bei patikrinti prekės
savybes. Pirkėjas užsakydamas didesniais kiekiais (nuo 10 vnt) prekes
patvirtina, kad atitinkamų prekių kokybė ir savybės jam yra žinomos ir
priimtinos, todėl kokybiškų prekių grąžinimas dideliais (nuo 10 vnt)
tos pačios rūšies prekės kiekiais nėra galimas.
10. Prekių grąžinimas ir keitimas
10.1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto,
ne higienos, ne vienkartinės ar individualiai pagal užsakymą
pagamintos prekės
ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo
pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
10.1.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
10.1.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
10.1.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
10.1.4. nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už
prekę sumokėtus pinigus.
Civilinio kodekso 6.367 straipsnis reglamentuoja pirkėjo teisę
atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio
priemones. pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties,
sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu
pardavėjui per 3 darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos ir grąžinti
kokybiškas prekes, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš
esmės nepasikeitė.
Pagal Civilinio kodekso 6.366 straipsnio 3 dalį, pirkėjas neturi teisės
pasinaudoti aukščiau nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu
sutartis buvo sudaryta dėl: 5) prekių, kurios buvo gaminamos pagal
pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos,
arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti
grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai
gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
10.2. Pirkėjas per 5 darbo dienas nuo pristatymo datos privalo pateikti
pardavėjui raštišką pretenziją, nurodant prekės trūkumus. Į raštišką
pirkėjo pretenziją pardavėjas privalo duoti atsakymą per 10 darbo
dienų.
10.3. Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, per 15
dienų privalo atsiimti daiktą ir grąžinti pirkėjui už daiktą sumokėtus
pinigus. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Pirkėjui grąžinama už prekę sumokėta suma atėmus prekių pristatymo ir
administravimo mokesčius bei suteiktas papildomas nuolaidas (8.2
punktas) šiems mokesčiams Prekės užsakymo momentui. Sumokėta suma
grąžinama per 5 darbo dienas po prekių gavimo atgal. Grąžinama prekė
privalo būti pilnai sukomplektuota. Jeigu prekė nėra pilnai
sukomplektuota, ji nėra priimama grąžinimui.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1.Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
11.2.Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
11.3.Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami
derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų
nustatyta tvarka.